ÄITIYSLIIKUNTAVALMENNUS ALKAA!

Äitiysliikunta-valmentaja, Bailamama ohjaajan pienryhmävalmennukset alkavat joulukuussa!

9MONTHS PIENRYHMÄVALMENNUS 8 PAIKKAA! 89€/kk (hinta ei sisällä liikuntakorttia)

Liikunnalla on paljon positiivisia vaikutuksia niin äidin kuin kasvavan lapsen terveyteen. Raskausajan liikunnalla vaikutat kehon ja mielen kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin ja niiden toimintakykyyn. Äitiysliikuntavalmentaja ohjaa ja rohkaisee raskaana olevia liikkumaan turvallisesti, huomioiden yksilöllisyys, raskauskuukaudet ja tuleva synnytys. Oikeanlaisella liikunnalla edistät palautumistasi sekä ennaltaehkäiset raskausajan ja synnytyksen jälkeisiä vaivoja.

Valmennus sisältää:
pienryhmävalmennus, kesto 1h, 15min. /3kk
tapaamiset 1x viikko lauantaisin
workshop raskausajan lantionpohja, liikunta ja raskauden jälkeinen liikunta
9Months ryhmäliikunta

Tutustu alla tuntikuvaukseen ja ilmoittaudu heti mukaan pienryhmävalmennukseen!

9MONTHS 55min tunti on turvallinen ja tehokas ryhmäliikuntatunti raskaana oleville. Tunnilla treenataan lihaksia, jotka joutuvat raskausaikana ja synnytyksessä kovalle rasitukselle. Erityisesti lantionpohjalihasten ja keskikehon syvän tuen harjoittaminen on tärkeässä osassa 9Months -tuntia. Hyvässä kunnossa olevat lantionpohjalihakset ja syvät vatsalihakset auttavat voimaan hyvin raskausaikana ja edesauttavat synnytystä sekä synnytyksestä palautumista. Helpot askelsarjat, täsmälliset lihaskuntoharjoitteet sekä yhdessä liikkumisen ilo ylläpitävät kuntoa koko raskauden ajan.

4VENUS PIENRYHMÄVALMENNUS 8 PAIKKAA! 89€/kk (hinta ei sisällä liikuntakorttia)

Toimiva keskikeho ja lantionpohjalihaksisto ovat litteän vatsan salaisuus! Lantionpohjalihaksiston harjoittaminen on yhtä tärkeää kuin kaikkien muidenkin lihasryhmien. 4Venus- pienryhmävalmennus on suunnattu kaikille ja kaiken ikäisille naisille jotka haluavat pitää lantionpohjalihaksiston kuntoa yllä. 4Venus- tunneilla tehdään monipuolisesti kesto-nopeus- ja maksimivoimaharjoitteita.

Valmennus sisältää:
pienryhmävalmennus, kesto 1h. 15min. / 3kk
tapaaminen 1x viikko, lauantaisin
workshop lantionpohja ja vatsalihasten erkauma
4Venus ryhmäliikunta

Tutustu alla tuntikuvaukseen ja hakeudu nyt mukaan pienryhmävalmennukseen!

 

4VENUS 55min tunnilla treenaat rakkauslihaksesi kuntoon, poltat rasvaa ja kiinteytät peppua, vatsaa sekä käsivarsia – Kaikkia Venuksen muotoja! Vahvat lantionpohjalihakset lisäävät seksuaalista nautintoa, tukevat ryhtiä sekä lisäävät virtsanpidätyskykyä.

4VENUS, SQUEEZE. PIENRYHMÄVALMENNUS 8 PAIKKAA 59€/kk (hinta ei sisällä liikuntakorttia)

4Venus squeeze 30min tunnilla tehdään monipuolisesti kesto-nopeus- ja maksimivoimaharjoitteita.  4Venus squeeze pienryhmävalmennus on suunnattu kaikille ja kaiken ikäisille naisille jotka haluavat pitää lantionpohjalihaksiston kuntoa yllä.

Valmennus sisältää:
pienryhmävalmennus, kesto 45min. / 3kk
tapaaminen 1x viikko, sunnuntaisin
workshop lantionpohja ja vatsalihasten erkauma
4Venus Squeeze ryhmäliikunta

Tutustu alla tuntikuvaukseen ja hakeudu nyt mukaan pienryhmävalmennukseen!

4VENUS SQUEEZE 30min on lempeän tehokas lihaskuntotreeni. Tällä tunnilla keskitytään löytämään syvät lihakset, lantionpohjalihakset ja vahvistetaan niitä pehmeästi.

 

2BABY PIENRYHMÄVALMENNUS 7 PAIKKAA 89€/kk (hinta ei sisällä liikuntakorttia)

2Baby-tunti on äidin ja vauvan yhteinen liikuntatunti. Tunnilla äidit saavat tehokasta ja monipuolista liikuntaa, jossa on otettu huomioon synnytyksestä palautuminen sekä lantionpohjalihasten ja syvien vatsalihasten harjoittaminen. 2Baby-tunneilla äiti ja vauva pääsevät yhdessä vahvistamaan kiintymyssuhdettaan, ja vauvatkin nauttivat liikkeestä.

Valmennus sisältää:
pienryhmävalmennuksena, kesto 45min. / 3kk
tapaaminen 1x viikko, sunnuntaisin
workshop lantionpohja, vatsalihasten erkauma, raskauden jälkeinen liikunta

 

 

 

 

ILMOITTAUTUMINEN:
Piia Vimpari
050 323 86 84
piia.vimpari@gmail.com

Vatsalihaserkauman arviointi
Vatsalihaserkauman arviointi ajanvarauksella hinta 40e/30min. Treeniohjeiden hinta määritellään erikseen.

Bailamama
Bailamama on terveysliikuntakonsepti kaikille naisille joiden tuntien suunniteltaessa on otettu huomioon kansanterveysongelmat kuten virtsankarkailu, niska-hartia-selkävaivat ja osteoporoosi.  Bailamama- tuntien yhtenä tärkeänä harjoittelun kohteena ovat lantionpohjalihakset ja yksi tärkeimmistä tavoitteista on saada naiset tunnistamaan lantionpohjalihaksensa ja harjoittelemaan niitä monipuolisesti. Lantionpohjalihasten tekeminen on usein mielletty tylsäksi ja ne ovat jääneet oman harjoittelun varaan ja tästä syystä naiset ovat jättäneet lantionpohjalihastreenin kokonaan tekemättä vaikka ne ovat yksi tärkeimmistä lihasryhmistä.