SISÄPYÖRÄILY

Sisäpyöräily Kello

OHJATUT TUNNIT:

SISÄPYÖRÄILY -Kevyt on sisäpyöräilyn kevyt peruskestävyystunti. Harjoitus alkaa pyörään tutustumisella ja säätöjen opastuksella. Tästä on hyvä aloittaa, mikäli haluat tutustua lajiin! Tunti sisältää alkuverryttelyn, kevyen harjoitusosuuden sekä loppuverryttelyn ja venyttelyt. Tunnista voi halutessaan tehdä myös raskaamman. Tunnin kesto vaihtelee 30 minuutista 45 minuuttiin.

SISÄPYÖRÄILY -Keskiraskas on perus- ja vauhtikestävyysalueen harjoitus. Tunti sisältää alkuverryttelyn, keskiraskaan/raskaan harjoitusosuuden sekä loppuverryttelyn ja venyttelyt. Tunti on kuormitukseltaan keskiraskas/raskas ja sopii kovempaa treeniä kaipaavalle. Tunnista voi halutessaan tehdä myös kevyemmän. Tunnin kesto vaihtelee 45 minuutista 75 minuuttiin.

VIDEO-OHJATUT TUNNIT: video-ohjattu tunti, jossa ohjaaja on valkokankaalla

IC Retro on sisäpyöräilyn kevyt peruskestävyystunti. Tunti sisältää alkuverryttelyn, kevyen harjoitusosuuden sekä loppuverryttelyn ja venyttelyt. Tunnista voi halutessaan tehdä myös raskaamman.

IC Endurance on perus- ja vauhtikestävyysalueen harjoitus. Tunti sisältää kevyen alkuverryttelyn, keskiraskaan harjoitusosuuden sekä kevyen loppuverryttelyn ja venyttelyt. Tunti on kuormitukseltaan kevyt/keskiraskas ja sopii kaikille. Tunnista voi halutessaan tehdä myös raskaamman.

IC Interval sisältää alkuverryttelyn, harjoitusosuuden, jossa syke vuoroin nostetaan ja vuoroin lasketaan, sekä loppuverryttelyn ja venyttelyt. Tunti on kuormitukseltaan keskiraskas/raskas ja sopii kovempaa treeniä kaipaavalle. Tunnista voi halutessaan tehdä myös kevyemmän.

IC Suomipop on vauhtikestävyysalueen harjoitus suomalaisen musiikin tahdittamana. Tunti sisältää alkuverryttelyn, keskiraskaan/raskaan harjoitusosuuden sekä loppuverryttelyn ja venyttelyt. Tunti on kuormitukseltaan keskiraskas/raskas ja sopii kovempaa treeniä kaipaavalle. Tunnista voi halutessaan tehdä myös kevyemmän.

IC Hiit on intervallityyppinen, korkeaintensiteettinen sisäpyöräilytreeni

IC Spirit on vauhtikestävyysalueen harjoitus. Tunti sisältää alkuverryttelyn, keskiraskaan/raskaan harjoitusosuuden sekä loppuverryttelyn ja venyttelyt. Tunti on kuormitukseltaan keskiraskas/raskas ja sopii kovempaa treeniä kaipaavalle. Tunnista voi halutessaan tehdä myös kevyemmän.

Varaathan tunnille mukaan sisäkengät tai SPD lukolla varustellut sisäpyöräilykengät, hikipyyhkeen ja juomapullon.