TOIMINNALLINEN

Toiminnallinen harjoittelu on erittäin suosittu liikuntamuoto mm. monipuolisuutensa vuoksi. Treeneissä huomioidaan niin kestävyys, voima, nopeus, tasapaino kuin liikkuvuuskin.

FUNCTIONAL SPARK Kellon Corella!

Tutustu toiminnalliseen harjoitteluun ja kohota kuntoa Sparkissa! Functional Spark- tunneilta voit löytää kipinän lajiin, jossa kuntoillaan monipuolisesti ja joka tarjoaa rajattomat mahdollisuudet kehittää mm. liikkuvuutta, kestävyyttä, voimaa, nopeutta ja taitoa. Harjoittelu on paitsi kuntoa monipuolisesti kehittävää, myös ennenkaikkea hauskaa! Functional Spark tutustuttaa sinut lajin sanastoon, välineisiin ja liikkeisiin. Jos laji tuntuu omalta ja itselle sopivalta, niin voit jatkaa harjoittelua Sparkissa tai edetä peruskurssille.

FUNCTIONAL PERUSKURSSI Kellon Corella!

Opi lajin perusteet peruskurssilta! Harjoittelu sujuu mukavasti muiden vasta-alkajien kanssa. Lauantai: ergometrien käyttö, yleiset alkulämmittelyliikkeet, liiketaito, kehonpaino/ voimistelu ja eri välineillä tehtävät liikkeet (mm. kahvakuulat, boxit ja kuntopallot. Sunnuntai: lämmittelyt/mobilityt, perusteet levytankoharjoitteluun, painonnosto tekniikkaa keppijumppana.

Kesto: la + su 12-14.30 | Hinta: 80€/2pvä tai 40€/1pvä | Coren kuukausiasiakkaille: 40€/2pvä tai 20€/1pvä
Kuukausiasiakas! Alennuskoodin saat sähköpostiisi ennen kurssin alkua.

FUNCTIONAL BASIC Kellon Corella!

Functional Basic on toiminnallisen harjoittelun aloittelijatunti, jolle voit osallistua peruskurssin käytyäsi. Tunnilla treenataan toiminnallisen harjoittelun perusteita sekä vahvistetaan kuntopohjaa kestävyydessä, voimassa, nopeudessa, tasapainossa sekä liikkuvuudessa. Kun olet rakentanut kuntopohjaa ja lajitaitoa Basic- tunneilla, voit siirtyä Functional- tunneille.


FUNCTIONAL Kellon Corella

Functional eli toiminnallisen harjoittelun tunneille voit osallistua peruskurssin ja Functional Basic- tuntien jälkeen. Toiminnallinen harjoittelu on erittäin suosittu liikuntamuoto mm. monipuolisuutensa vuoksi. Treeneissä huomioidaan niin kestävyys, voima, nopeus, tasapaino kuin liikkuvuuskin.

Yleisiä kysymyksiä

Tuleeko minun käydä peruskurssilla, olen kyllä harjoitellut salilla vuosikausia ja toiminnallinen harjoittelukin on minulle tuttua? Tuleeko minun käydä peruskurssilla, minulle on tuttua levytanko/painonnosto harjoittelu mutta ergometrit ja voimistelut ei? Miksi minun tulee käydä peruskurssilla, vaikka toinen asiakas ei käynyt?

Vastauksia

Mikäli omaat kokemusta toiminnallisesta harjoittelusta jo pidemmältä ajalta (6kk+) tai olet suorittanut On Ramp kurssin CrossFit salilla ja osaat perusteet kyseisille asioille/liikkeille mitä kurssilla käydään läpi - olet tervetullut mukaan suoraan ilman peruskurssia. Tässä lista liikkeistä /asioista jotka sinun tulee hallita ennen tunneille osallistumista :

- Ergometrien käyttö ja tekniikat soutuun, hiihtoon, eri pyörien käyttöön.

- Tempaus kyykkyyn & Rinnalleveto kyykyn kautta+ ylöstyöntö levytangolla

- Käsilläseisontapunnerrukset / Leuanvedot / Kippausliike

- Seinäpallon heitot, kahvakuulien ja käsipainojen kanssa tehtävät perusliikkeet kuten heilautukset, tempaukset ja kyykkyliikkeet.

Tarjoamme mahdollisuuden osallistua vain toiselle päivälle mikäli omaat perusteet esimerkiksi juuri painonnostoon/levytanko harjoitteluun! Muussa tapauksessa kurssi täytyy käydä ensin, jotta on turvallista osallistua sekä varmempi ote aloittaa uusi harrastus. Tämä on myös reiluin tapa toimia kanssa treenaajia kohtaan! Kurssi on suositeltava ja hyvä käydä jos olet vähänkään epävarma tietoisuudestasi/osaamisesta! Kertaus on aina hyvästä ja yleensä myös opettaa jotain uutta, tervetuloa mukaan treeneihimme!

FUNKKIS

FUNKKIS Haukiputaan Corella!

Funkkis on toiminnallisen harjoittelun kuntoilutunti, jossa treenataan neljällä portaalla vuoroin kestävyyttä ja lihaskuntoa haastaen. Mukana harjoituksissa ovat mm. ergometrilaitteet, juoksumatot, pyörät ja kahvakuulat.