PAKARA 30min:
Pakara-tunnilla keskitytään reisien ja pakaroiden tehokkaaseen muokkaamiseen. Tunti alkaa lyhyellä lämmittelyllä, jonka jälkeen tehdään lihaskuntoliikkeitä joko oman kehon painolla tai levypainoa,kuminauhaa tai kahvakuulaa käyttäen. Ei sisällä hyppyjä tai askellusta. Tunti on keskiraskas ja halutessa kaikki liikkeet voi tehdä ilman lisäpainoja.

CORE 30min:
Core tunnilla treenataan keskivartalon lihakset (vatsa, kyljet ja selkä) vahvoiksi aina syvistä tukilihaksista pinnallisiin lihaksiin. Tunti on 30 minuuttia pitkä ja välineinä käytetään vaihtelevasti kehonpainoa, levypainoja, puntteja, kuminauhoja, step-lautoja, jättipalloja tai kahvakuulia. Tunti ei sisällä askellusta eikä hyppyjä.

BODYPUMP ®:
Les Mills BODYPUMP ® on lihaskuntotreeni kehon päälihasryhmille levytankoa ja – painoja apuna käyttäen. Täysimittainen tunti on 60 minuuttia pitkä ja koostuu 10 treenikappaleesta: lämmittely, kyykky, rinta, selkä, ojentaja, hauis, askelkyykky, vatsa ja venyttely. Kuhunkin kappaleeseen kootaan itselle sopivan painoinen tanko ja näin treeni haastaa juuri sopivasti. Harjoitus kehittää sekä kestovoimaa että kestävyyskuntoa. Tunti ei sisällä askellusta ja sopii kaikille. Ohjelma vaihtuu 12 viikon välein.

KAHVAKUULA:
Tällä tunnilla lämmittelemme harjoitteilla, jotka tutustuttavat sinut kahvakuulaan harjoitusvälineenä ja valmistavat sinua tulevaan työosuuteen. Työosuudessa treenaamme yleensä kaksi tai kolme samanlaista liikepatteristoa. Voit siis halutessa käyttää ensimmäisen patteriston vielä lämmittelyyn ja tekniikan opetteluun. Tunnilla harjoitteet tehdään omaan tahtiin ja ohjeistuksen mukaisesti itse valitulla kahvakuulalla. Liikkeet haastavat taatusti koko kehosi ja etenkin keskivartalosi sekä tasapainosi. Tunnilla voit aina valita harjoitteista itsellesi sopivan haastetason.

TRIMMI 50min:
Trimmi on reisi-pakara-vatsa jumppa. Tunti alkaa lyhyellä alkuverryttelyllä ja jatkuu reisi-pakara osuudella, jossa välineinä käytetään vaihtelevasti kehonpainoa, levypainoja, puntteja, kuminauhoja, step-lautoja tai kahvakuulia. Reisi-pakara osuudella tehdään erilaisia kyykkyjä, hyppyjä ja eristäviä lattia liikkeitä. Tunti päättyy tehokkaaseen vatsalihastreeniin. Harjoitus ei sisällä koreografista askellusta ja treenin voi halutessaan tehdä ilman hyppyjä pelkällä kehonpainolla. Tunti on kuormitukseltaan raskas ja sopii kovempaa treeniä kaipaavalle. Omatoiminen verryttely ennen tunnin alkua on aina suotavaa.