OHJATUT TUNNIT:

IC Retro on sisäpyöräilyn kevyt peruskestävyystunti. Se alkaa pyörään tutustumisella ja säätöjen opastuksella.  Tästä on hyvä aloittaa, mikäli haluat tutustua lajiin! Tunti sisältää alkuverryttelyn, kevyen harjoitusosuuden sekä loppuverryttelyn ja venyttelyt. Tunnista voi halutessaan tehdä myös raskaamman.

IC Endurance on perus- ja vauhtikestävyysalueen harjoitus. Tunti sisältää kevyen alkuverryttelyn, keskiraskaan harjoitusosuuden sekä kevyen loppuverryttelyn ja venyttelyt. Tunti on kuormitukseltaan kevyt/keskiraskas ja sopii kaikille. Tunnista voi halutessaan tehdä myös raskaamman.

IC Fiilis on 50min pitkä sisäpyöräilytunti, jossa voit täysin itse valita kulkemasi matkan tehon. Voit polkea kevyen tai keskiraskaan treenin valitsemalla ohjaajan antamista vaihtoehdoista aina itselle ja kyseiseen treenipäivään sopivimman tehon.

IC Interval sisältää alkuverryttelyn, harjoitusosuuden, jossa syke vuoroin nostetaan ja vuoroin lasketaan, sekä loppuverryttelyn ja venyttelyt. Tunti on kuormitukseltaan keskiraskas/raskas ja sopii kovempaa treeniä kaipaavalle. Tunnista voi halutessaan tehdä myös kevyemmän.

IC Suomipop on 50 minuuttia pitkä vauhtikestävyysalueen harjoitus suomalaisen musiikin tahdittamana. Tunti sisältää alkuverryttelyn, keskiraskaan/raskaan harjoitusosuuden sekä loppuverryttelyn ja venyttelyt. Tunti on kuormitukseltaan keskiraskas/raskas ja sopii kovempaa treeniä kaipaavalle. Tunnista voi halutessaan tehdä myös kevyemmän.

IC Hiit on intervallityyppinen, korkeaintensiteettinen sisäpyöräilytreeni

VIRTUAALITUNNIT: video-ohjattu tunti, jossa ohjaaja on valkokankaalla

IISEE on virtuaaliohjattu sisäpyöräilytunti. Ohjauskieli on suomenkieli. Tunnit ovat kuormitukseltaan keveitä, keskiraskaita tai raskaita valitsemasi tunnin mukaan.

Les Mills RPM ® on 30-45 minuutin pituinen virtuaaliohjattu sisäpyöräilytunti. Ohjauskieli on englanti. Tunti on kuormitukseltaan keskiraskas/raskas intervalliharjoitus vauhtikestävyysalueella ja sopii kovempaa treeniä kaipaavalle. Tunnista voi halutessaan tehdä myös kevyemmän.

Varaathan tunnille mukaan sisäkengät tai SPD lukolla varustellut sisäpyöräilykengät, hikipyyhkeen ja juomapullon.