IC Start on sisäpyöräilyyn tutustuville suunnattu lyhytkestoinen aloittelijatunti. Se alkaa aina pyörään tutustumisella ja sen säätöjen opastuksella. Seuraavaksi lämmitellään ja tutustutaan pyöräilyyn kevyen harjoituksen parissa. Lopuksi palauttavat venytykset. Varsinainen pyöräilyosuus kestää n. 20min. Tästä on hyvä aloittaa!

IC Retro on peruskestävyysalueen harjoitus. Tunti sisältää alkuverryttelyn, kevyen harjoitusosuuden sekä loppuverryttelyn ja venyttelyt. Tunti on kevyt ja sopii kaikille peruskuntotreeniksi. Tunnista voi halutessaan tehdä myös raskaamman.

IC Endurance on perus- ja vauhtikestävyysalueen harjoitus. Tunti sisältää kevyen alkuverryttelyn, keskiraskaan harjoitusosuuden sekä kevyen loppuverryttelyn ja venyttelyt. Tunti on kuormitukseltaan kevyt/keskiraskas ja sopii kaikille. Tunnista voi halutessaan tehdä myös raskaamman.

IC Roadtrip on 50min pitkä sisäpyöräilytunti, jossa voit täysin itse valita kulkemasi matkan tehon. Voit polkea erittäin kevyen harjoituksen, keskiraskaan tai raskaan treenin valitsemalla ohjaajan antamista vaihtoehdoista aina itselle ja kyseiseen treenipäivään sopivimman.

IC Interval sisältää alkuverryttelyn, harjoitusosuuden, jossa syke vuoroin nostetaan ja vuoroin lasketaan, sekä loppuverryttelyn ja venyttelyt. Tunti on kuormitukseltaan keskiraskas/raskas ja sopii kovempaa treeniä kaipaavalle. Tunnista voi halutessaan tehdä myös kevyemmän.

IC Suomipop on 50 minuuttia pitkä vauhtikestävyysalueen harjoitus suomalaisen musiikin tahdittamana. Tunti sisältää alkuverryttelyn, keskiraskaan/raskaan harjoitusosuuden sekä loppuverryttelyn ja venyttelyt. Tunti on kuormitukseltaan keskiraskas/raskas ja sopii kovempaa treeniä kaipaavalle. Tunnista voi halutessaan tehdä myös kevyemmän.

IC Hiit on intervallityyppinen, korkeaintensiteettinen sisäpyöräilytreeni

Les Mills RPM ® on 30-45 minuutin pituinen virtuaaliohjattu sisäpyöräilytunti. Virtuaaliohjaus tarkoittaa sitä, että ohjaaja on valkokankaalla. Ohjauskieli on englanti. Tunti on kuormitukseltaan keskiraskas/raskas intervalliharjoitus vauhtikestävyysalueella ja sopii kovempaa treeniä kaipaavalle. Tunnista voi halutessaan tehdä myös kevyemmän.

Varaathan tunnille mukaan sisäkengät tai SPD lukolla varustellut sisäpyöräilykengät, hikipyyhkeen ja juomapullon.