🏋️‍♂️ FUNCTIONAL PERUSKURSSI 🏋️‍♀️

Aloita lajin harrastaminen peruskurssilta, joka sisältää 6 treenikertaa. Niiden aikana pääset sisälle toiminnalliseen harjoitteluun. Tämän jälkeen voit osallistua Functional- viikkotunneille.

Syys-lokakuun peruskurssi

Ti 17.9.19: Treeni 1 (Ergometrien käyttö, kehonpainoilussa mm. kyykky, etunojapunnerrus ja rengassoutu)
To 19.9.19: Treeni 2 (Boxihyppy, Seinäpallon heitot ja käsipainotempaus)
Ti 24.9.19: Treeni 3 (Etu/Takakyykky ja Pysty/Vauhtipunnerruksen tekniikka)
To 26.9.19: Treeni 4 (Thruster (voimatyöntö), Valakyykky ja Maastavedon tekniikka)
Ti 1.10.19: Treeni 5 (Voimisteluja mm. keskivartalon liikkeitä, käsilläseisonta pitoa seinää vasten ja leuanvetoa)
To 3.10.19: Treeni 6 (Nopeustikapuut + Painonnoston tekniikkaa keppijumppana)

Lokakuun peruskurssi:

Ti 8.10.19: Treeni 2 (Boxihyppy, Seinäpallon heitot ja käsipainotempaus)
To 10.10.19: Treeni 1 (Ergometrien käyttö, kehonpainoilussa mm. kyykky, etunojapunnerrus ja rengassoutu)
Ti 15.10.19: Treeni 4 (Thruster (voimatyöntö), Valakyykky ja Maastavedon tekniikka)
To 17.10.19: Treeni 3 (Etu/Takakyykky ja Pysty/Vauhtipunnerruksen tekniikka)
Ti 22.10.19: Treeni 6 (Nopeustikapuut + Painonnoston tekniikkaa keppijumppana)
To 24.10.19: Treeni 5 (Voimisteluja mm. keskivartalon liikkeitä, käsilläseisonta pitoa seinää vasten ja leuanvetoa)

Peruskurssin (treenit 1-6) voi suorittaa tiiviimmillään 3 viikon aikana, jolloin treenikertoja on 2x/viikko. Vaihtoehtoisesti voit käydä esim. 1x viikossa, jolloin kokonaisuuden läpikäyminen kestää 6 viikkoa. Huomioithan, että voit aloittaa peruskurssin suorittamisen mistä tahansa treenistä 1-6. Tärkeintä on, että suoritat kaikki peruskurssiin kuuluvat kuusi tuntia.

Tunneilla saa käydä myös useammin kuin kerran, näin voit harjoitella itselle uusia asioita perusteellisemmin.

Valmentajina Janne Kakarinen

Tervetuloa aloittamaan uusi harrastus!

ALKAA MARRASKUUSSA! Easy Wod